Idei pentru companii

Indiferent de initiativa aleasa, nu uita sa o inscrii pe site-ul givingtuesday.ro aici ca sa ii inspiram impreuna si pe altii sa se implice de #GivingTuesday.

Donatii si sponsorizari

  • Ofera o sponsorizare sub forma de matching pentru o campanie de strangere de fonduri realizata impreuna cu o organizatie partenera pentru a incuraja donatiile individuale si incurajeza-ti colegii sa se alature si ei campaniei.
  • Doneaza un procent din vanzarile la produsele tale in ziua de #GivingTuesday sau 1 leu din pretul fiecarui produs vandut.
  • Doneaza un procent din profitul realizat de Black Friday sau Cyber Monday.
  • Poti sponsoriza organizatii non-profit, fara costuri pentru compania ta, prin facilitatea fiscala 20% din impozitul pe profit. Contabilul tau iti poate spune mai multe despre ce trebuie sa faci.

Promoveaza #GivingTueday

  • Daca esti o companie de media, marketing, publicitate sau comunicatii (si nu numai), foloseste canalele pe care le ai la dispozitie pentru a comunica #GivingTuesday catre clientii tai si a-i incuraja sa se alature miscarii si cauzei pe care compania ta alege sa o sustina.

Voluntariat pentru angajati

  • Promoveaza #GivingTuesday in companie in randul colegilor si incurajeaza-i sa doneze si sa faca voluntariat in aceasta zi. Roaga-i sa isi inregistreze initiativele si pe site-ul givingtueday.ro si fa si tu la fel cu initiativele la nivel de companie, ca sa ducem impreuna vestea buna mai departe inspirandu-i si pe altii.
  • Organizeaza o zi de voluntariat in care sa mergeti toata echipa si sa dati o mana de ajutor unei organizatii care are nevoie de voi.

Sustine implicarea angajatilor

  • Organizeaza mici evenimente interne de fundraising cu implicarea angajatilor (ex: petrecere caritabila, targ de prajituri gatite de colegi acasa, ori targ de handmade) sau incurajeaza-i sa aiba propriile initiative prin care sa isi implice colegii sa doneze pentru un proiect social.
  • Implementeaza in luna noiembrie un program de gift matching prin care compania dubleaza sau adauga o suma de bani la donatiile pe care angajatii reusesc sa le colecteze prin initiative proprii de la colegi.
  • Incurajeaza-i sa foloseasca instrumentele de fundraising online, precum platforma Galantom pentru initiativele lor.